dare to be different

Rimmel London 60 seconds Nailpolish REVIEW

15-05-2012 07:19

Dit artikel gaat over de nieuwe set nagellakjes die Rimmel London heeft uitgebracht. Ik vind Rimmel London een aardig duur merk en daarom heb ik ook geen make-up of nagellak van ze in mijn beautycase. Tot vandaag dan! Ik had de nieuwe lijn nagellakjes al een paar keer gezien en ik vond de kleuren zo ontzettend leuk en vrolijk dat ik er wel één moest kopen. Ik wilde er eerst één, en dan het liefst een casual kleur die bij meerdere outfits en sieraden te combineren valt. mijn ogen vielen eerst op de groene versie, maar ik heb bijna geen kleren waar dit echt bij staat, dus ik liet hem staan (nog wel). Uiteindelijk na veel nadenken heb ik voor de rode versie gekozen. Nummer 315, Ready AIM Paint! Ik heb deze uitgeprobeerd en hier schrijf ik nu een review van.

De Rimmel London 60 seconds collectie bestaat al langer, maar nu zijn er 12 nieuwe kleurtjes aan het assortiment toegevoegd (welke dat zijn zie je op het plaatje bovenaan dit artikel). Hierdoor bestaat de set nu uit maar liefst 20 verschillende kleuren! Ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet. De dikgedrukte zijn uit de nieuwe collectie.

  • Ethereal (210)
  • Funtime Fuchsia (260)
  • Ready AIM Paint! (315)
  • Rapit Ruby (320)
  • Instyle Coral (415)
  • Coralicious (430)
  • Sun Downer (440)
  • Sunny Days (450)
  • Limealicious (460)
  • At Ease (520)
  • Purple Reign (605)
  • Pompous (610)
  • Clear (740)
  • Black Out (800)
  • Grey Matter (805)
  • Captain Kahki (812)
  • Sky High (825)
  • Bright Back At You (835)
  • Blue Eyed Girl (840)
  • Aye Aye Sailor (850)

Oke, nu mijn review over Ready AIM Paint! (315) van de Rimmel London 60 seconds collectie. Ik moet erbij vertellen dat ik naast de Ready AIM Paint! (315) ook nog een base coat van de HEMA gebruik en een top coat van Catrice. De meeste nagellakjes van Catrice vind ik echt verschrikkelijk, ze smeren veel te dik op waardoor de nagellak bijna niet droogt en als je ook maar ergens tegen aan stoot dan is gelijk je hele nagellak verschoven. De top coat vind ik echter wel een hele mooi en fijn werkende nagellak.

Ik wil jullie aanraden altijd een base coat en een top coat te gebruiken als je je nagels gaat lakken. De base coat beschermd je nagels tegen het pigment in de nagellak die je gebruikt en zorgt ervoor dat je nagels gladder worden. De base coat vult namelijk alle kleine groefjes en onregelmatige stukjes in je nagel op, waardoor de nagellak egaler aangebracht kan worden en het resultaat dus mooier wordt. Vervolgens is de top coat heel erg handig omdat het de nagellak beschermd, waardoor hij beter blijft zitten. Oftewel, koop snel een base en een top coat! Ze hoeven niet zo duur te zijn, bij de HEMA hebben ze fijne lakjes voor maar €3,25!

Dan nu de echte review. Ik heb na de base coat de Ready AIM Paint! (315) opgebracht. De manier waarop je de nagellak opbrengt is erg fijn doordat het borsteltje breed is. Ook is de nagellak goed dekkend waardoor je dus maar één laag nodig hebt. Ze geven aan op de verpakking dat de nagellak je nagels tot 5x sterker kan maken, maar dit is bij mij niet het geval. Dit vind ik niet erg omdat ik van mezelf al redelijk stevige nagels heb, maar ik vind het toch wel eerlijk om dit aan jullie te vertellen. Verder droogt de nagellak naar mijn idee wel minder snel dan 60 seconden, maar hij droogt alsnog snel. Hieronder kun je zien hoe het resultaat van mijn nagels is met deze prachtige kleur rood.

Voordelen:

  • breed borsteltje
  • dekt na één laag
  • mooie verpakking
  • leuke kleuren

Nadelen:

  • verstevigd de nagels niet
  • droogt langer dan 60 seconden
  • redelijk duur (€4,99)

Cijfer: 8,5

Ik ben echt helemaal verliefd op deze nagellakjes! Nu heb ik er weer iets bij voor op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag over een paar weken =) Heb jij ook ervaring met deze nagellak? Welke kleur vind jij het mooist? Vind je dit soort artikelen leuk of heb je liever iets anders om te lezen? Laat een reactie achter en ik zal er serieus naar kijken!

Onderwerp: Rimmel London 60 seconds Nailpolish REVIEW

Datum 15-10-2020
Door Antonioahy
Onderwerp обустройство скважины с кессоном

Здравствуйте дамы и господа! Предлагаем Вашему вниманию интересный сайт для заказа бурения скважин на воду. Бурение скважин в Минске компанией ЕВРОБУРСЕРВИС – полный комплекс качественных и разумных по цене услуг. [url=https://euroburservice.by/]скважина на воду[/url],[url=https://euroburservice.by/]бурение скважин[/url], [url=https://euroburservice.by/]скважина минск[/url],[url=https://euroburservice.by/]скважина на воду цена[/url],[url=https://euroburservice.by/]бурение скважин в минской области[/url],[url=https://euroburservice.by/]ремонт скважин[/url] и [url=https://euroburservice.by/]бурение скважин минск[/url]. Мы бурим любые виды скважин.У нас доступная ценовая политика, рассрочка на услуги и оборудование.Заказывайте скважину для воды в euroburservice – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам!
От всей души Вам всех благ!
https://www.icreatenews.com/postid/172/China-discuss-three-major-threats-in-Pakistan.html
https://goldenv.by/user/ptencikgzo/
https://www.jtv.cc/forum/member.php?361271-Patriotits
https://invalidnost-uspeh.com/user/Patriotpfo/
https://www.lightitecture.com/index.php/Forum/Model-Making-Techniques/699164-Restatarea-weekend-correct-score-last-night-game.html#699164

Datum 15-10-2020
Door dehllap.se
Onderwerp dehllap.se


Please let me know if you're looking for a author for your weblog. You have some really great posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some content for your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an email if interested. Regards! dehllap.se/map16.php ont ovanfГ¶r svanskotan

Datum 15-10-2020
Door aperca.se
Onderwerp glutenfria kГ¶ttbullar i ugn aperca.se


Awesome post. breed.aperca.se/map8.php glutenfria kГ¶ttbullar i ugn

Datum 14-10-2020
Door munhea.se
Onderwerp lip plumper bäst i test munhea.se


Hey I am so delighted I found your weblog, I really found you by mistake, while I was researching on Digg for something else, Anyhow I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to browse it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the fantastic job. neti.munhea.se/map2.php lip plumper bäst i test

Datum 14-10-2020
Door Antonioihp
Onderwerp абиссинские скважины на воду

Здравствуйте господа! Предлагаем Вашему вниманию замечательный сайт для заказа бурения скважин на воду. Заказывайте скважину для воды в ЕВРОБУРСЕРВИС – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам! Более подробная информация размещена тут https://drive.google.com/file/d/12UGUi1eb4vB_-VAklwchUhrlKM8233go/view?usp=sharing
От всей души Вам всех благ!

Contact

Irientjuhh

irientjuhh@live.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode