

Dit artikel gaat over de nieuwe set nagellakjes die Rimmel London heeft uitgebracht. Ik vind Rimmel London een aardig duur merk en daarom heb ik ook geen make-up of nagellak van ze in mijn beautycase. Tot vandaag dan! Ik had de nieuwe lijn nagellakjes al een paar keer gezien en ik vond de kleuren zo ontzettend leuk en vrolijk dat ik er wel één moest kopen. Ik wilde er eerst één, en dan het liefst een casual kleur die bij meerdere outfits en sieraden te combineren valt. mijn ogen vielen eerst op de groene versie, maar ik heb bijna geen kleren waar dit echt bij staat, dus ik liet hem staan (nog wel). Uiteindelijk na veel nadenken heb ik voor de rode versie gekozen. Nummer 315, Ready AIM Paint! Ik heb deze uitgeprobeerd en hier schrijf ik nu een review van.
De Rimmel London 60 seconds collectie bestaat al langer, maar nu zijn er 12 nieuwe kleurtjes aan het assortiment toegevoegd (welke dat zijn zie je op het plaatje bovenaan dit artikel). Hierdoor bestaat de set nu uit maar liefst 20 verschillende kleuren! Ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet. De dikgedrukte zijn uit de nieuwe collectie.
Oke, nu mijn review over Ready AIM Paint! (315) van de Rimmel London 60 seconds collectie. Ik moet erbij vertellen dat ik naast de Ready AIM Paint! (315) ook nog een base coat van de HEMA gebruik en een top coat van Catrice. De meeste nagellakjes van Catrice vind ik echt verschrikkelijk, ze smeren veel te dik op waardoor de nagellak bijna niet droogt en als je ook maar ergens tegen aan stoot dan is gelijk je hele nagellak verschoven. De top coat vind ik echter wel een hele mooi en fijn werkende nagellak.
Ik wil jullie aanraden altijd een base coat en een top coat te gebruiken als je je nagels gaat lakken. De base coat beschermd je nagels tegen het pigment in de nagellak die je gebruikt en zorgt ervoor dat je nagels gladder worden. De base coat vult namelijk alle kleine groefjes en onregelmatige stukjes in je nagel op, waardoor de nagellak egaler aangebracht kan worden en het resultaat dus mooier wordt. Vervolgens is de top coat heel erg handig omdat het de nagellak beschermd, waardoor hij beter blijft zitten. Oftewel, koop snel een base en een top coat! Ze hoeven niet zo duur te zijn, bij de HEMA hebben ze fijne lakjes voor maar €3,25!
Dan nu de echte review. Ik heb na de base coat de Ready AIM Paint! (315) opgebracht. De manier waarop je de nagellak opbrengt is erg fijn doordat het borsteltje breed is. Ook is de nagellak goed dekkend waardoor je dus maar één laag nodig hebt. Ze geven aan op de verpakking dat de nagellak je nagels tot 5x sterker kan maken, maar dit is bij mij niet het geval. Dit vind ik niet erg omdat ik van mezelf al redelijk stevige nagels heb, maar ik vind het toch wel eerlijk om dit aan jullie te vertellen. Verder droogt de nagellak naar mijn idee wel minder snel dan 60 seconden, maar hij droogt alsnog snel. Hieronder kun je zien hoe het resultaat van mijn nagels is met deze prachtige kleur rood.
Voordelen:
Nadelen:
Cijfer: 8,5
Ik ben echt helemaal verliefd op deze nagellakjes! Nu heb ik er weer iets bij voor op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag over een paar weken =) Heb jij ook ervaring met deze nagellak? Welke kleur vind jij het mooist? Vind je dit soort artikelen leuk of heb je liever iets anders om te lezen? Laat een reactie achter en ik zal er serieus naar kijken!
| Datum | 16-10-2020 |
| Door | munhea.se |
| Onderwerp | boka its perfect munhea.se |
I'm really loving the theme/design of your blog. Do you ever run into any browser compatibility issues? A few of my blog audience have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any ideas to help fix this problem? atrec.munhea.se/map1.php boka its perfect
—————
| Datum | 16-10-2020 |
| Door | oratrg.se |
| Onderwerp | oratrg.se |
I every time emailed this blog post page to all my associates, since if like to read it next my friends will too. oratrg.se/map15.php baddräkt snabb leverans
—————
| Datum | 16-10-2020 |
| Door | squgarik.se |
| Onderwerp | squgarik.se |
Excellent blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely confused .. Any ideas? Cheers! squgarik.se/map25.php eksem blåsor händer
—————
| Datum | 16-10-2020 |
| Door | Zedricvof |
| Onderwerp | Go out with lower low price pharmacy |
viagra voucher
viagra uk supply
<a href="https://viapowerhq.com/#">viagra for sale online
</a> - viagra dosage 30 mg yabb
[url=https://viapowerhq.com/#]viagra for sale on amazon
[/url] generic viagra viagra and levitra
—————
| Datum | 15-10-2020 |
| Door | persdap.se |
| Onderwerp | persdap.se |
Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just too excellent. I really like what you have acquired here, certainly like what you're stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it smart. I cant wait to read much more from you. This is really a tremendous site. persdap.se/map14.php eget smГ¶r recept