dare to be different

Rimmel London 60 seconds Nailpolish REVIEW

15-05-2012 07:19

Dit artikel gaat over de nieuwe set nagellakjes die Rimmel London heeft uitgebracht. Ik vind Rimmel London een aardig duur merk en daarom heb ik ook geen make-up of nagellak van ze in mijn beautycase. Tot vandaag dan! Ik had de nieuwe lijn nagellakjes al een paar keer gezien en ik vond de kleuren zo ontzettend leuk en vrolijk dat ik er wel één moest kopen. Ik wilde er eerst één, en dan het liefst een casual kleur die bij meerdere outfits en sieraden te combineren valt. mijn ogen vielen eerst op de groene versie, maar ik heb bijna geen kleren waar dit echt bij staat, dus ik liet hem staan (nog wel). Uiteindelijk na veel nadenken heb ik voor de rode versie gekozen. Nummer 315, Ready AIM Paint! Ik heb deze uitgeprobeerd en hier schrijf ik nu een review van.

De Rimmel London 60 seconds collectie bestaat al langer, maar nu zijn er 12 nieuwe kleurtjes aan het assortiment toegevoegd (welke dat zijn zie je op het plaatje bovenaan dit artikel). Hierdoor bestaat de set nu uit maar liefst 20 verschillende kleuren! Ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet. De dikgedrukte zijn uit de nieuwe collectie.

  • Ethereal (210)
  • Funtime Fuchsia (260)
  • Ready AIM Paint! (315)
  • Rapit Ruby (320)
  • Instyle Coral (415)
  • Coralicious (430)
  • Sun Downer (440)
  • Sunny Days (450)
  • Limealicious (460)
  • At Ease (520)
  • Purple Reign (605)
  • Pompous (610)
  • Clear (740)
  • Black Out (800)
  • Grey Matter (805)
  • Captain Kahki (812)
  • Sky High (825)
  • Bright Back At You (835)
  • Blue Eyed Girl (840)
  • Aye Aye Sailor (850)

Oke, nu mijn review over Ready AIM Paint! (315) van de Rimmel London 60 seconds collectie. Ik moet erbij vertellen dat ik naast de Ready AIM Paint! (315) ook nog een base coat van de HEMA gebruik en een top coat van Catrice. De meeste nagellakjes van Catrice vind ik echt verschrikkelijk, ze smeren veel te dik op waardoor de nagellak bijna niet droogt en als je ook maar ergens tegen aan stoot dan is gelijk je hele nagellak verschoven. De top coat vind ik echter wel een hele mooi en fijn werkende nagellak.

Ik wil jullie aanraden altijd een base coat en een top coat te gebruiken als je je nagels gaat lakken. De base coat beschermd je nagels tegen het pigment in de nagellak die je gebruikt en zorgt ervoor dat je nagels gladder worden. De base coat vult namelijk alle kleine groefjes en onregelmatige stukjes in je nagel op, waardoor de nagellak egaler aangebracht kan worden en het resultaat dus mooier wordt. Vervolgens is de top coat heel erg handig omdat het de nagellak beschermd, waardoor hij beter blijft zitten. Oftewel, koop snel een base en een top coat! Ze hoeven niet zo duur te zijn, bij de HEMA hebben ze fijne lakjes voor maar €3,25!

Dan nu de echte review. Ik heb na de base coat de Ready AIM Paint! (315) opgebracht. De manier waarop je de nagellak opbrengt is erg fijn doordat het borsteltje breed is. Ook is de nagellak goed dekkend waardoor je dus maar één laag nodig hebt. Ze geven aan op de verpakking dat de nagellak je nagels tot 5x sterker kan maken, maar dit is bij mij niet het geval. Dit vind ik niet erg omdat ik van mezelf al redelijk stevige nagels heb, maar ik vind het toch wel eerlijk om dit aan jullie te vertellen. Verder droogt de nagellak naar mijn idee wel minder snel dan 60 seconden, maar hij droogt alsnog snel. Hieronder kun je zien hoe het resultaat van mijn nagels is met deze prachtige kleur rood.

Voordelen:

  • breed borsteltje
  • dekt na één laag
  • mooie verpakking
  • leuke kleuren

Nadelen:

  • verstevigd de nagels niet
  • droogt langer dan 60 seconden
  • redelijk duur (€4,99)

Cijfer: 8,5

Ik ben echt helemaal verliefd op deze nagellakjes! Nu heb ik er weer iets bij voor op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag over een paar weken =) Heb jij ook ervaring met deze nagellak? Welke kleur vind jij het mooist? Vind je dit soort artikelen leuk of heb je liever iets anders om te lezen? Laat een reactie achter en ik zal er serieus naar kijken!

Onderwerp: Rimmel London 60 seconds Nailpolish REVIEW

Datum 26-02-2024
Door Nerryduecy
Onderwerp Hello, Happykiddi

Hello from Happykiddi.

Datum 21-02-2024
Door Perryduecy
Onderwerp Hello, Kiddishop

Hello from Kiddishop.

Datum 14-02-2024
Door Robertcen
Onderwerp wonderful info

I am not sure where you’re getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for wonderful info I was looking for this info for my mission.

Datum 23-01-2024
Door Bryanbax
Onderwerp magnificent info 2024

Thanks for great information. What trips can you recommend in 2024? Astro tourism, eco diving, home swapping, train stations are the new food destinations,sports tourism, coolcationing, gig tripping, private group travel?

Datum 15-12-2023
Door MichaelJasty
Onderwerp Antibiotics Purchase Online

Buy Chloromycetin Online - Special offer: Save up to $498 - buy antibiotics online and get discount for all purchased!

 

Contact

Irientjuhh

irientjuhh@live.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode