dare to be different

De 7 beauty zonden

16-05-2012 11:16

Ik wist niet zo goed wat ik vandaag voor een artikel zou posten.. Ik had gister natuurlijk al een artikel geschreven over de nieuwe nagellak collectie van Rimmel London dus ik wilde liever niet gelijk vandaag weer een review. Ik heb een beetje rond gezocht op internet op andere blogs van mensen en ik kwam een hele leuke tag tegen, dus ik dacht: dat wordt mijn artikel voor vandaag!

Jullie kennen zelf vast allemaal de 7 zonden wel. Nu ga ik beschrijven wat mijn 7 zonden zijn op beauty-gebied. Ik ben zelf eigenlijk best wel benieuwd naar de uitslag hiervan.. 

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat je duurste?

Ik denk dat mijn duurste beautyproduct eigenlijk de nagellak is die ik gisteren heb gekocht. Ik ben altijd erg zuinig op mijn geld dus ook wat betreft mijn make-up en nagellak. Deze nagellak was €4,99, dus 5 euro. 

Mijn goedkoopste beautyproduct heb ik echt al jaren.. Een oogschaduw van essence die ik ooit uit een kortingsbak heb gehaald voor maar €0,50. Ik gebruik eigenlijk nooit echt oogschaduw en ik heb het ook maar 1 of 2 keer opgehad, omdat het een hele felle kleur is voor mijn doen, als ik al een keer oogschaduw draag is het een huidskleurige met glitters ofzo die niet zo opvalt. Jammergenoeg kan ik hem op het moment even niet vinden dus ik kan er ook geen foto van maken.

Woede: met welk beautyproduct heb je een haat/liefde relatie?

Ik denk toch wel met mijn Clearasil Ultra Pads. Dit zijn pads die je huid reinigen. Ze werken ontzettend goed en daarom kan ik ze ook echt aan iedereen aanbevelen. Het enige probleem is, mijn huid is heel erg gevoelig vlak naast mijn neus, en als ik hier dan met die pads overheen ga dan gaat het onwijs erg lopen prikken. En dit vind ik zo een vreselijk gevoel dat ik altijd met moeite de pads pak. Ze werken echter wel echt onwijs goed dus ik dwing mezelf altijd om ze 's ochtends en 's avonds te gebruiken.

Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Mijn lekkerste beautyproduct is denk ik mijn lipsmacker cola die ik bij de Primark heb gekocht. Deze ruikt zo ontzettend lekker dat hij bij het woord lekker gelijk in mijn hoofd schoot. Sorry voor de wazige foto.

Luiheid: welk beautiproduct verwaarloos je uit luiheid?

Ik denk dat dat mijn verzorgende crèmegel is van de HEMA. Hij werkt onwijs fijn en mijn gezicht voelt hierna altijd heerlijk zacht aan. Maar als ik 's ochtends mijn gezicht heb schoongemaakt met die pads heb ik geen tijd meer om dit ook nog te doen en begin gelijk met mijn make-up. Ook heb ik 's avonds altijd zoiets van ik haal mijn make-up eraf en ik maak mijn gezicht schoon met de pads en dan ga ik slapen, gewoon omdat ik geen zin heb om mijn gezicht nog in te smeren.

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Mijn mascara, zeker weten. Ik ga rustig zonder foundation of eyeliner of iets de deur uit, maar mijn mascara doe ik altijd op. Ik heb altijd het gevoel dat ik zonder mascara heel erg stoned kijk, en dat vind ik echt verschrikkelijk. Iedereen die dit hoort heeft gelijk zoiets van maar je kijkt dan helemaal niet stoned! Maar voor mijn gevoel wel, en daarom gebruik ik het altijd.

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ik denk toch wel dat ik heel erg val op de ogen van een jongen. Ik hou ervan als ik een jongen aankijk en ik gewoon helemaal verdwaal in zijn ogen.

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

De andere lakjes van de Rimmel London 60 seconds collectie. Ik vind deze lakjes zo ontzettend mooi en fijn dat ik echt de hele collectie wil hebben, het zijn ook zulke leuke frisse kleurtjes! Echt wat voor in de zomer!

 

Onderwerp: De 7 beauty zonden

Geen commentaar gevonden.
 

Contact

Irientjuhh

irientjuhh@live.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode